Sunday, March 11, 2012

Tervisi siitpoolt!
Istun hetkel oma soojas toas voodil ning mõtlesin, et oleks aeg ka siia miskit juurde kirjutada. Möödunud nädal oli väga meeldejääv nii mitmeski mõttes. Esmaspäeval läks ema esimest päeva tööle tagasi, ilmselt kujunevadki need päevad mul nüüd lapsehoidmispäevadeks", kuigi vahel ma saan ka mõne esmaspäeva enda jaoks.
 Teisipäeval ja kolmapäeval olid meil TLÜ Akadeemilises raamatukogus praktikumid, millega ma sain (enda arvates) kenasti hakkama ning ka õppejõud ütles, et esimese korra kohta pole mu tehtud tööl midagi viga. Great success!
 Neljapäeval oli naistepäev, mille sel aastal võib asendada ka sõnaga streigipäev, nimelt keeldusid ühissõidukijuhid õpetajate toetuseks sõitmast. Kuid minu neljapäev oli väga vahva. Olles tulnud poole kolmese marsaga linna, oli mul vaja oodata ainult 2,5 tundi ning siis võttis Krisjan mind autoga linnast peale. Tema juurde sõites nägime meeletuid ummikuid, kuid õnneks jõudsime üsna kiiresti Kristiinesse. Kuna õhtul oli plaanis Grindile minna, siis käisime ka poest läbi, kust ma ostsin endale 2 rummikokteili ja ühe sidrunimaitseise Bacardi, mis oli saast. Oli väga mõnus õhtu, kui välja arvata meeletu järjekord, mis klubiukse juures meid ees ootas. Ma olin isegi üllatunud, et me kõigest umbes 15-20 minutit ootama pidime. Muusika oli seekord parem kui eelmisel Grindil. Kella ühe paiku läksime Rocca al Mare'st läbi ja tegime väikse burksitiiru ning siis siirdusime tagasi pingehoodi.
Reede möödus lõbusalt, lõbustasin Kristjanit ja ootasin teda ning õhtul käisime piljardis. Spontaanse ideena otsustasime ka viinalõppudele päkad silma teha :D
Laupäeval oli ka väga chill. Päeval olime kahekesi nunnud ning õhtul tuli ka üks Kristjani sõbranna, Marion, külla. Temaga tegime piipu ning tagusime kaarte. Voodisse läksime juba kella 12 paiku öösel, kuid millal magama sai jäädud, seda ei tea, sest juttu jätkus Kristjaniga kauaks :)
Pühapäeval ärkasime hilja ja saime mõlemad välja puhata, sõime, tegime piipu ning siis tõi musi mind ilusti koju.

Iga päevaga veendun ma üha enam, et tema ongi See Õige minu jaoks. Koos olla on lihtsalt super ning kindlasti tuleb sel aastal veel nii mitmeidki armsaid ja häid hetki, mida mina juba pikisilmi ootan (A).

Loodetavasti möödub nädal kiirelt..


No comments:

Post a Comment