Saturday, March 31, 2012

Heia!

Täna oli siis see suursündmus, kui Kristjan esimest korda mu perega lähemalt tuttavaks sai. Aga nädalavahetuse kirjeldamist alustan ma reedest. Nimelt tegin ma reedel ära hetkeseisuga viimase eksami, nüüd tuleb vaid pöidlaid pihus hoida, et ma sealt ka läbi sain. Peale eksamit saime musiga linnas kokku ning läksime piljardisse. Saime 2 tundi tasuta mängida, kuna ma olin eelmisel turniiril edukas ja jõudsin 8 parema sekka. Auhindadeks oli 2 h tasuta piljardit, 3 purki energiajooki (millest Kristjan kasu lõikas :D) ja 2 purki Carlsbergi. Anyway, mängisime siis ning lõppskoor jäi 5:3. Peale piljardit rallisime bussidega Kristiine keskusesse, kus külastasime Apollot ning Prismat, kust ostsime uusi õllesid degusteerimiseks. Valituiks osutusid mingid inglise ning vene õlled. Inglise oma oli pääääris hea, selline omapärase maitsega. Reede puhul otsustasime ka kokata ning valmistasime jällegi lasanjet, mis tuli seekord samuti hea :)
Laupäeval chillisime algul niisama, sõime hommikust ning siis tahtis musi kasutada ära voucherit, millega oleks saanud auto puhtaks pesta. Kuna aga järjekorrad olid pikad, siis jäi see kahjuks ära, aga eks ootame järgmisi ilusaid ilmu. Käisime ka poes, kust ostsime õhtuks koogi. Kella poole 7 paiku õhtul maandusime siis Järvekülla. Kõigepealt näitasin musile oma koolilõputunnisust ning lapsepõlvepilte. Seejärel läksime sööma. Söögiks oli miski wokiroog, mis mulle väga maitses. Peale sööki vaatasime "Punast elavhõbedat" . Seejärel mängisime mõne mängu kaarte ning siis näitas Kaisa samuti Kristjanile terve paksu albumitäie pilte, mida ta hoolega tutvustas :D Siis sõime kooki ning suundusime jällegi ülakorrusele. Poole üheteist paiku otsustas musi kodu poole liikuma hakata. Jaan oli isegi nii julge, et tegi talle kalli ning lehvitas :D

Nii hea ikka. Mul on üle pika aja edukas ning hea haridusega ja laia silmaringiga mees, keda pole häbi kellelegi tutvustada. Igal sammul on näha, kui väga ta minust hoolib ja see kõik on niivõrd armas :) Ma üritan omalt poolt teha kõik selleks, et ka temal oleks minuga võimalikult hea olla.

Ciao praeguseks :)

P.S. Ma armastan Sind, Kristjan :)

No comments:

Post a Comment