Sunday, March 18, 2012

Heihei!
Olen tagasi pikalt nädalavahetuselt, mis sai taaskord veedetud koos kõige kallimaga :)
Alustasime neljapäeval, kui mina käisin koolis, esitlesime kursaõega edukalt oma rühmatöö ära ning siis kihutasingi oma kotohunnikuga Siseministeeriumi juurde, kus Kristjaniga kokku saime. Käisime jälle Texases söömas, kus pakuti seekord head sealiha. Peale seda saatsin ma ta tööle tagasi ja ise läksin istusin raamatukokku paar maja edasi. Aitasin musil tööpäeva sisustada ning tegelesin ka natuke kooliasjadega. Kui tööpäev läbi sai, siis käisime Universaal Universumis, ostsime vessari jaoks piparmündi-, kookose- ja kisitubakat ning kihutasime koju.
Reedel saatsin ma Kristjani hommikul tööle, ning ise LANisin terve päeva ning jõin teed. Pealelõunal hakkasin süüa tegema. Söögiks oli siis Bolognese kaste pastaga ja mulle tundus, et Kristjanile täitsa maitses :D Kui söögi valmis olin saanud, kütsin trolliga Merimetsa Selverisse, kust ostsime uue söögi jaoks kraami. Reede õhtul tegime ka väiksed viinad. Vaniljeviin Dr Pepper'iga - om nom nom.
Laupäeval nautisime niisama üksteise seltskonda ning õhtul valmistasime koos lasanjet. Kristjanile vist maitses seegi toit väga :D Vaatasime ka jalgpalli, mis lõppes ühe mängija jaoks kahjuks väga õnnetult - ta sai väljakul südameataki. Hoian pöidlaid kõvasti pihus, et ta sellest elusana välja tuleks.
Pühapäeval lebotasime niisama, tegime piipu ja kuulasime VH1te (mille reklaamid mul jubedalt kummitavad - ausõna, MIKS neid ei muudeta?!). Peale lõunat külastas meid Miku.

Uus nädal tuleb see-eest töökas - eksamid nii esmasp kui ka kolmap ning lisaks sellele ka muud kodutööd, mis vajavad tegemist (või vähemalt alustamist). Loodetavasti leian ikka aega, et ka kvaliteetaega veeta ;)
Neljapäeval läheme ema ja õega kinno - vaatame "The Hunger Games".
Laupäeval on õel sünnipäev ning see on ka see päev, kui toimub Rootsi kruiis, mida ma pikisilmi ootan.

Nüüd naasen aga õppimise lainele,
tsauks :)

P.S. - Kõige suurem süda sulle, K :)

No comments:

Post a Comment