Friday, March 23, 2012

Ahoi!
Nädala raskem pool on nüüdseks möödas ning oodata on jäänud vaid Rootsi reisi, mis toimub juba ülehomme! Aga natuke vahepealsetest sündmustest:
Esmaspäeval sai kõvasti õpitud ning käisin tegemas eksamit aines 'Sissejuhatus infoteadustesse'. Tulemust ennustada ei oska, kuid 2 küsimust kolmest läks ikka täppi, ma loodan. Lõbus oli ka see, et kui ma hakkasin vastama viimast, kõige raskemat küsimust, siis otsustasid remondimehed täie raha eest oma tööd tegema hakata ning meil kustusid lambid :D Üsna vahva oli laualambivagel kirjutada :D Peale eksamit sain Kristjaniga kokku, kes oli mulle üllatusena mu lemmikkomme ostnud - aitähh Sulle :)
Teisipäeval õppisin nagu segane, sest ees ootas sotsiaalpsühholoogia eksam ning oli vaja ka rühmatööd kirjutada. Siis ajasin ma vist tõesti igasugu jura Kristjanile MSNis :D
Kolmapäeval tegin siis sotsiaalpsühholoogia eksamit, mille tulemus oli üle ootuste hea - 79,5 % 100-st. Natuke häirib mind, et mul jäi 0,5% puudu B-st, kuid siiski olen ma enda tulemusega enam kui rahul. Kolmapäeval sain ka oma rühmatöö valmis.
Neljapäeval käisin hommikupoole juuksuris, siis chillisin niisama kodus ning läksin kella 17.15 marsaga linna, et minna õe sünnipäeva tähistamise puhul vaatama filmi "The Hunger Games". Film jättis mulle väga sügava elamuse, oli hästi emotsioonirikas film. Mis kõige tähtsam - see oli enam-vähem täpselt raamatu järgi tehtud. Igatahes on kindel, et ma lähen seda veel vaatama ning vean Kristjani ka endaga kaasa :D Peale kino tutvustasin Kristjanit ka oma emale ning ma arvan, et musi suutis endast küllaltki positiivse mulje jätta :) Hiljem läksime siis pingehoodi ning tegime Bolognese kastet, mis seekord jäi parem, kui eelmine kord :D Natuke enne kella kolme maandusin koju ning siis vaatasin ühe osa "Two and a Half Men'i" ning kobisin tuttu.
Nüüd naudin aga oma reedehommikut,vaatan"The Vampire Diaries'i" uusi osasid ning lebotan mõnusalt teki all. Millalgi peaks aga ka produktiivseks hakkama ning reisiks natuke asju valmis sättima

Juba homme ongi minek! Jeei :)


No comments:

Post a Comment