Wednesday, July 18, 2012

Tere hommikust :D

Peale hommikusi toimetamisi kodus tuli idee kirjutada blogisse vahepealsetest sündmustest, Samuti lisan ka pilte, mis võivad haakuda eelmiste postitustega :)
7.07 olid Tartus, Kambja kirikus Mari pulmad. Tseremoonia oli ilus ning ka pärastine "oleng" Soo puhkemajas oli meeldiv. Pean tõdema, et minu jaoks oli seda huvitav kõrvalt vaadata. Tundus nagu oleks kirikus antavad jah-sõnad justkui kindlamad, mul tekkis tunne, et seda liitu nii kergelt lahutada ei saa.
Nagu enne mainisin, siis istusime pärast ühes puhkemajas, kui toimus söömine ja tehti ka palju pilte. Õhtul tuli musi mulle sinna järgi ning ta nägi ka mu Saaremaa sugulasi. Pärast sõitsime äikesevihmas koju tagasi, et Jaani eest hoolitseda. Kodus tegime ka sauna ning chillisime niisama. Pühapäeval ärgates nägime esimese asjana, et Jaan piilus meid oma voodist ja naeris, ütlemata armas hommik oli :)
13.07 algasid Tallinnas Merepäevad, mille raames sai ka Patarei vanglasse ekskursioonile minna ja seda võimalust me Kristjaniga ka kasutasime, kaasa tuli ka Laura. Oli väga huvitav ekskursioon, saime teada nii mõndagi huvitavat selle ehitise kohta ning tegime ka palju pilte.
Muidu on elu veerenud üsna omas rütmis, olen käinud tööl ja nautinud samaaegselt ka Eesti suve (mis on kahjuks sel aastal mind alt vedanud - ma ootasin samasuguseid 30 soojakraadiga ilmu nagu eelnevatel suvedel). Nüüd siis aga mõned pildid suvest:

Teletorn


Patarei

Minu teine pool :)

Suvi on siiani olnud üks paremaid mu elus ja seda sellepärast, et mul on maailma parim inimene, kellega seda jagada :)

Sel laupäeval on meil plaanis minna Tartusse, plaane on ka järgnevateks nädalavahetusteks. Plaanis on minna Suure-Jaani vanasõidukite muuseumisse, Tapale mu vanavanemaid külastama, Pärnusse, Saaremaale ning ka mõnele koertenäitusele pildistama. Ühesõnaga - tegevust jagub.

6.augustist alustan ma oma töökarjääri EBS raamatukogus, eks siis ole paista, kuidas see tööinimese elu välja näeb :D

Seekordne postitus on seega läbi, järgmises kirjutan juba meie Tartu reisist :)

R





No comments:

Post a Comment