Saturday, October 26, 2013

Loomade Hoiupaik

Esimest korda käisin seal siis, kui õde oma korjandusega saadud raha sinna viis. Peale seda oleme koos Kristjaniga seal ikka mitmeid kordi käinud. Oleme seal jalutanud paljude erinevate koertega, kellest olen ka pilte teinud.


















See on Rami, kes oligi üks esimesi, kellega jalutasime. Väga sõbralik ja hellitusi tahtev koer oli :)














Selle koera nime enam ei mäletagi, kuid tema oli ka üks suur hellik.


















Frend. Üks omapärase välimusega koer.




See oli Poiss, kes on üks ilusamaid krantse, keda ma näinud olen :)

Koer, kellega me kõige rohkem jalutanud oleme, on Ronja. Tema on tõeliselt aktiivne ja mänguhimuline koer. Talle on olulisem mängida, kui jalutada. Jalutasime temaga sel suvel väga palju.
Siin on parimad pildid, mis temast teinud olen:









Samuti oleme üsna palju jalutanud veel ühe koeraga, kellel nime ei ole. Tegu on koeraga, kel on allergia, kuid ta on siiski väga hea välimusega koeraga. Siin temastki natuke pilte:
























Sügisel tegime üle pika aja jalutuskäigu Ronjaga, kellest eespool juttu. Mida rohkem on pall ilane ja mudane, seda parem :D

















Samal päeval jalutasime esimest korda koeraga Muska. Tema on nüüdseks uues kodus, kuid sellest hoolimata lisan temast siia pilte. Tegu on minu arvates hästi fotogeenilise koeraga.























Samas oli ta ka naljakas :D Vaadake:




















Siiani olen hoiupaigast saanud väga häid emotsioone ning kindlasti jätkub neid ka edaspidiseks :)

No comments:

Post a Comment