Sunday, May 13, 2012

Heihoo!
Väljas on lõpuks ometi KEVAD ja soojus, kuid selle aasta kevadel tunnen ma ise ennast ka südames soojemalt, kui varasematel aastatel - seda kõike tänu ühele inimesele, kes omab väga tähtsat kohta mu elus.
Veidi aega tagasi lõppes meil siiani pikim koosveedetud aeg - nimelt olin ma teisipäevast kuni tänaseni Pingehoodis. Nädala kirjeldamist alustan nagu ikka esmaspäevaga. Selle päeva olin kodus ja hoidsin venda. Teisipäeval läksin 14.25 marsaga linna ning sain siis musiga kokku, kes võttis minult suure reisikoti ja kaamera ning ise läksin läppariga kooli isiksusepsühholoogia loengusse. Loengus anti meile täitmiseks test, mille tulemusi õppejõud oma uuringute tegemisel kasutab. Boonus on see, et selle aine eksamist ma kindlasti läbi ei kuku :D Pärast võttis musi mind kooli juurest autoga peale ja kihutasime Pingehoodi, kus me sõime ja chillisime niisama.
Kolmapäeval läksime taaskord koos hommikul riisiraketiga linna, ning musi läks tööle ja mina läksin kooli. Koolis nägin ma üle pika aja Merilyt ning meenutasime kooli kohvikus vanu aegu. Siis läksin ma loengusse ja kella 12 ajal vabanesin koolist. Läksime musiga jälle Texasesse sööma, kus sõime veiseliha, mis oli ülihea. Kolmapäeval sain ma ka kirja, kus mind kutsuti Sotsiaalkindlustusametisse töövestlusele. Pärast söömist ootasin ma musi kohalikus raamatukogus ning kella poole kuue paiku õhtul rändasime me kodu poole.
Neljapäeval läksin ma hommikul musiga koos linna, et viia ära tavaar, mis musil kolmapäevasest Starmanis käigust maha jäi. Pärast chillisin ma Rahva Raamatus, kus nägin ideaalset sünnipäevakingi variant musile ;) ning siis läksin Lembitu tänavale, kus istusin kohalikus pargis ja tegin muuskat kuulates ja musiga SMSe vahetades aega parajaks. Nägin ka kaht pohmas alakat, kes oleksid peaaegu Originaaliga mentidele vahele jäänud :D
Kella 11ks läksin siis Sotsiaalkindlustusametisse, kus mind ootas ees töövestlus. See läks üsnagi kiirelt (10 minutit) ja kergelt ning nüüd ootan 22.maid, et tulemust teada saada. Mulle näidati ka mu võimalikku tulevast töökabinetti. Pärast vestlust läksin ma bussile, sõitsin Selveri juurde ning ostsin tomatipastat, siirupit ja ühe kakaopudingu. Pean ütlema, et uskumatult hea oli üle pika aja muusikat kuulates mööda linna rännata. Siis läksin koju ning veetsin aega heade seriaalide keskel ja Internetis ja MSNis, kus musile seltsiks olin :)
Reedel sai musi tööle minnes läbimärjaks ning tänu sellele on ta nüüd natuke tõbine :( ja see rikkus ära ka meie sellenädalase plaani minna trenni ja väljas aega veeta. Aga pole hullu - järgmisel nädalal proovime uuesti :) Reedese päeva hommikul vaatasin Vampire Diaries'i selle hooaja viimast osa, mis oli oioi kui põnev, ootan huviga järgmist hooaega! Õhtul tegime tortillasid, mis oli minu arvates üle ootuste head.
Laupäeval käisime raamatukogus, kust ma sain endale hunniku uusi põnevaid raamatuid ja ka mõned raamatud, mis mul tegelikult juba mitmeid kordi loetud. Käisime ka poes, kust ostsime materjali kartulisalati tegemiseks. Suures osas veetsin ma reede õhtu, laupäeva ja osa pühapäevast musi põetades ja uskumatult hea oli seda teha :)

Pean veel oma sõnu kordama ja ütlema, et see suhe on parim, mis mul olnud on, sest meil ei hakka koos kunagi igav, alati on midagi, mida kahekesi ette võtta ja iga tegevusega, muusikaga jne leiame me kompromisse. Ma usun ja loodan, et see suhe kestab veel pikalt-pikalt ja selle aasta suvi tuleb kindlasti väga hea!

R.

P.S. Musi, ma armastan Sind! Maailma PARIM mees oled! (L) (K)

No comments:

Post a Comment